Søknad som er innsendt, men ikke behandlet
Dersom du har sendt inn en søknad, men ser at du trenger å oppdatere eller endre innholdet i søknaden, kan du be om å oppdatere søknaden. Dette kan gjøres fram til søknadsfristen. Etter søknadsfristen er det ikke lenger mulig å gjøre endringer.
Logg inn i søknadsportalen og klikk på “Mine søknader”. Klikk på søknaden det gjelder, og deretter på “Valg”. Velg “Be om å oppdatere søknad”, fyll ut skjemaet og send inn. Du får beskjed fra en saksbehandler per e-post når søknaden er åpnet for redigering.
Søknad som er innvilget
Du bør be om godkjenning av større endringer eller forsinkelser så snart disse er kjent, og før prosjektet gjennomføres. Større endringer kan være reduksjon i antall konserter/visninger, utskifting av utøvere, endring av reisemål og liknende.
Før du kan be om endring eller utsettelse, må du sende inn akseptskjema. Akseptskjemaet ligger som en oppgave på forsiden i søknadsportalen etter at du har logget inn.
For å be om godkjenning:
Logg inn i søknadsportalen og klikk på “Mine søknader”. Klikk på søknaden det gjelder, og deretter på “Valg”. Velg “Be om endring/oppdatering”, fyll ut skjemaet og send inn.
Husk at dersom du trenger en senere sluttdato enn oppgitt i søknaden, må du velge “Utsettelse” eller “Begge” når det spørres om det gjelder endring eller utsettelse. Da kan du oppgi en ny sluttdato som fondet eventuelt kan godkjenne.